Oldalak

2013. április 26., péntek

Barackvirág


Barackvirág
Szerintem ez a süti kb olyan mint az almarózsa, mutatós, finom, és igen hamar készen van. Ja és alig kell hozzá valami. Nálam ezek szinte mindig vannak itthon a spájzban, így bárki betoppanhat nem esek kétségbe.  10 db lett belőle.

Hozzávalók:
1 csomag leveles tészta (500g), 1 nagydoboz felezett őszibarack, 2,5 dkg rama
Elkészítés:
A leveles tésztát kinyújtjuk,

elvágjuk félbe, majd olvasztott vajjal megkenjük az egyik felét.


A másikkal pedig befedjük.

Én elfordítottam és ismét kinyújtottam, ezt ki is lehet hagyni, akkor tutira még szálasabb lesz. De akkor kevesebb barackvirágunk lesz. Mi sokan vagyunk, inkább kinyújtottam.  Majd kerestem 3 db poharat amik nem egyforma méretűek,

azzal szaggattam ki a különböző méretű köröket. : 11cm, 9 cm, 7 cm-es volt a három pohár átmérője.

Sütőpapírra tesszük a legnagyobbat,

majd bevágjuk és kihajtjuk a leveleket,


majd belemegy a középső, kissé megigazítjuk mert alá is megy, és azt is bevágjuk,

de úgy, hogy az előző bevágások közepénél, majd azokat is kihajtjuk, és megy bele a legkisebb kör,

amire rátesszük a barackot.


180 fokra előmelegített sütőben 20 perc alatt szép pirosra sütjük.

Porcukorral meghintve tálaljuk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése