Oldalak

2013. május 28., kedd

Eperturmix

Sziasztok! Gyors eper turmix. Nálunk nagy kedvenc, ma addig beszélgettem reggel a joghurtról, hogy el is mentem venni gyors a boltba, eper pedig volt a hűtőmben. Én ha megjelenik az eper onnantól szinte minden nap készétem, megunni sem tudom, azt hiszem simán ellennék ezzel az 1 étellel. És azt hiszem ez talán még egészséges is. Én csak az epret és a joghurtot használom, de akinek ez nem elég édes, hát rábíznám az édesítést. De lehet cukorral, édesítővel, mézzel ki mit szeret. Nekem elég az eper íze. Semmi nehéz csak megmossuk, kicsumázzuk az epret, leturmixoljuk és mehet hozzá a joghurt, majd jól összekeverjük és már lehet is inni. A hűtőben egy üvegbe szoktam tárolni, nem írom, hogy pár napig, mert inkább csak 1 napig marad el, és mivel nincs 5 perc elkészíteni, inkább frissen készül ha kell naponta. Itt most 500 g eperhez 3 kicsi doboz (125 g) joghurtot tettem, de tettem volna 5-öt szívem szerint csak a boltban 3 db volt mindössze. Szóval ki hogy érzi mehet a több joghurt, lehet tejjel is lazítani.
Eper turmix (4 photos)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése